POMPA DE PUT 4"

Pompa de put 4"   -       SOLICITA OFERTA    

  • Pompa submersibila de 4" KU4 cu motor cu sistem de racire cu ulei
     
  • Qmax= 22 m3/h
     
  • Hmax= 260 m

Producator: Kirloskar Brothers LTD (India)

KU4 pompa centrifuga multietajata de 4” pentru puturi cu motor racit cu ulei

Pompa submersibila multietajat de 4" KU4

  • Qmax= 21 m3/h
  • Hmax= 260 m

Materiale:

  • carcasa, axa din otel inox 304 S.S.
  • rotor, difuzor: Technopolimer
  • elastomer: cauciuc
  • racord: otel inox 304 S.S.
  • Tip racord: 5/4" filet intern
  • Diametru maxim (canal cablu inclus): 99mm
  • Continut de nisip maxim: 150g/m³ - in functionare continuu
  • Adancime maxima de imersie: 150m

In India, unde tehnica de irigatie este foarte dezvoltata, se cer pompe cu functionare  indelungata si fiabila chiar si in conditii nefavorabile.

Kirloskar este cea mai veche si cea mai mare producator de pompe in India. Pompele cu dezvoltare unica sunt fabricate in 4 fabrici si in turnatorii proprii.

In Africa s-a vandut un volum asa mare de pompe incat pompa in sine se cheama Kirloskar.

Proprietati avantajoase:

Partea hidraulica:

  • Rotoarele flotante produc o sarcina scazuta pe axa, indelungand timpul de functionare a motorului.
  • Datorita randamentului ridicat costul de exploatare este redus.
  • Axul partii hidraulice are sectiunea hexagonala, favorizand montarea si demontarea.
  • Chiar si curba de randament mai plata asigura un randament bun in toata gama de functionare.
  • Curba de sarcina mai putin solicitata asigura o functionare fara probleme in toata gama de functionare.
  • Pompa este compacta si usoara, din cauza caruia pot fi folosite la montare si tevi de KPE, UPVC, GI
  • Se poate monta atat orizontal cat si vertical.

Motorul:

  • Datorita umplerii cu ulei frecarea este scazuta si racirea motorului este mai buna.
  • Sarcina radiala si cea pe axa este preluata de rulmenti cu bile, avand drept rezultat un randament mai bun si timp de functionare mai indelungata a motorului.
  • Racord standard NEMA intre motor si partea hidraulica.
  • Este pus in circulatie umplut cu ulei de masa, pentru o functionare neteda, fara intretinere si cu randament ridicat.
  • Functioneaza intr-o gama larga de tensiuni:
  • Monofazat: 150 V – 240 V (Tensiunea nominala 220V)
  • Trifazat: 280 V – 440 V (Tensiunea nominala 430V)